dinsdag 26 april 2016

Cup for me - and you?

Ook mijn ijs eet ik meestal uit een bakje. Dat is minder duurzaam dan een hoorntje... maar sinds anderhalf jaar word ik eens per maand echt blij van een andere cup. Die toevallig wel duurzaam is.
En het is weer bijna zover: die tijd van de maand, waar ik zo vrolijk van wordt sinds ik haar ken. De tijd van de maand, dat opeens ik bij een toevallige onschuldige winkelier de voordelen van de menstruatiecup aan het bepleiten ben, en waarom ze die nog niet in de schappen hebben. Ik zal haar maar klaarleggen op de WC, mijn trouwe MeLuna menstruatiecup.

En jij? Cup jij al?
 smile-emoticon
PS oh ja, die voordelen? Je zit nooit meer zonder op de WC, want je haalt haar eruit, kiept haar leeg, plast - ja plast - eroverheen, doet haar weer terug en klaar is Clara. Nooit meer doorlekken want ze is een uitstekende vanger, en trouwens, je voelt aan de druk als ze vol begint te raken. Wat trouwens veel langer duurt 1 a 2x per etmaal enne... ze is superlief aardig voor je portemonnee - je doet wel 15 jaar met haar - en voor je binnen milieu, het buitenmilieu is ook blij als je die berg tampons en maandverband niet meer produceert... wat wil je nog meer? Gauw een kleine webshop blij maken! Zoals www.cutecotton.nl. Daar weten ze ook antwoord op al je onbetamelijke en ongemakkelijke vragen. Ik zou er kunnen werken! (Maar dat doe ik niet. Ik wil jou gewoon blij maken. Echt waar. Bij mij kun je ontspanning kopen, kijk hier maar
 http://spellfinder.blogspot.nl/2015/11/kom-wat-is-het-niet.html
of hier http://spellfinder.blogspot.nl/2015/06/ontvang.html. Volgende sessie 20 mei 20.00. KOM :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je helemaal naar beneden bent gescrolled! Deel je reacties hier, top. Lukt het niet? Mail me dan op tess apestaartje doucet punt com =)

Thank you for scrolling all the way down - drop a note to and fellow readers here! If you have troubles, contact me over email tess at doucet dot com.

Or Twitter @spellfinder of course. Love to hear from you <3