maandag 15 juni 2020

Meer podcasts!

En natuurlijk - zolang er vroege ochtenden zijn, langere fietstochten, wandelingen en intervalloopjes by my lovely self - ben ik verder aan het luisteren!

Louis Theroux' Grounded is geweldig. So far heb ik de aflevering met Sir Lenny Henry, die met Boy George en Jon Ronson beluisterd. Ab Fab. Ik moet gewoon even een pauze nemen om het te verwerken, zoveel infoos. Bv. Boy George is coach bij Australie's the Voice, who knew? En hij is actief op Twitter, opzoeken... etc.

Dan is er de Low Tox Life met Alexx Stuart, een geweldige Australische vrouw die haar laid back tips deelt om je fitste zelf te worden <3

En als af en toe - ook bij ons - de Corona Relationship Crisis hits, hard of zacht - Esther Perel’s “Where should we begin?” offers balm for sore hearts.

That's it for nu, argh Theroux geeft ook elke aflevering nieuwe tips, jongens het is niet bij te houden maar wel veel awesomeness.

En jij, wat luister jij graag? Schrijf het in de comments, dan kunnen anderen het ook lezen!


Update 12 nov 21:
  • This week, I started my own podcast: the Sweet and the Sour - relating my bipolarII life (yay! There will be guests too)
  • Scheiden met Stine - over haar eigen scheiding 7 jaar geleden, haar relatie met haar ex, het effect op haar dochter en hoe constructief vooruit te kijken. Met experts. Zeer degelijk en uplifting tegelijk.
  • I took an intro course in Python - Python for Everybody, PY4E via Coursera, University of Michigan, and I'm pretty sure I listened to "our teach" dr. Chuck's podcast to help me study and get my move on at the same time, which was awesome, feeding both my body and the Beta part of my brain. However, I can't for the life of me find the URL right now... hit me up if you did manage, and I will add it. Or add it in the comment section.
  • Ik heb een hele lijst tips liggen, o.a. Michelle Obama, Oprah.. als ik ze heb beluisterd weet ik of ik ze kan aanbevelen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tess,
    Wat leuk om je blog te lezen! En wat grappig dat we veel dezelfde dingen beluisteren en ook doen :)

    Ik heb nog wat podcast suggesties voor je, die ik erg goed vind en waar ik veel van heb geleerd:

    Crappy to happy, een psycholoog die met andere experts praat over hoe je je beter kunt voelen: https://podcasts.apple.com/au/podcast/crappy-to-happy/id1274672540

    All in the mind, over de hersenen, hoe ze werken en wat dat betekent in het dagelijkse leven:
    https://podcasts.apple.com/au/podcast/all-in-the-mind/id73330911

    Something was wrong, echte mensen met echte verhalen over wat hen is overkomen:
    https://podcasts.apple.com/au/podcast/something-was-wrong/id1447286743

    Oprah's master class: beroemde mensen vertellen hun levensverhaal en de levenslessen die zij hebben geleerd (en nee, het is niet allemaal rozengeur en maneschijn ;-)):
    https://podcasts.apple.com/au/podcast/oprahs-master-class-the-podcast/id1401057414

    The Michelle Obama podcast: over haar ervaringen en leven en de lessen die zij heeft geleerd:
    https://podcasts.apple.com/us/podcast/the-michelle-obama-podcast/id1532956108

    Veel luisterplezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah Super Elise tnx!! Ja, wat grappig hè dat we dan toch dezelfde soort dingen luisteren. Dat met jouw tips extra waardevol :-).

      De linkjes die je hebt ge plaatst werken niet ze zijn niet klikbaar, ik zal nog even kijken of ik t vanaf de achterkant kan verhelpen. Anders moeten mensen echt zelf gaan typen yo..

      Veel groetjes uit Bergen, waar we een weekend in de heerlijke Duynval Lodge logeren (vette tip! 4p). Lockdown so not getting us down 😘

      Verwijderen

Wat leuk dat je helemaal naar beneden bent gescrolled! Deel je reacties hier, top. Lukt het niet? Mail me dan op tess apestaartje doucet punt com =)

Thank you for scrolling all the way down - drop a note to and fellow readers here! If you have troubles, contact me over email tess at doucet dot com.

Or Twitter @spellfinder of course. Love to hear from you <3